helgen

Hejsan !
Tänkte berätta om helgen, det började med att Michelle och jag hade fest för våra kompisar i en loka vi hyrde. Kostade en del men vi har sparat och jobbat ihop den så vi skulle kunna ha det. Det blev jättelyckat, när klockan var fem på morgonen hade allt folk gått. Så då stack vi också hem. Jag sov över hos Michelle och vi sov typ till tre.

På lördagen var jag och Senada på stan och där fikade vi och shoppade lite. Och på kvällen så var det typ filmkväll hos henne och där var Michelle älsklingen, Senada, jag då och några till.
Vi var där tills klockan var ett halv två. Vi stack hem till Michelle och där sov jag över och vi var uppe tills klockan var kvart i fyra och då somnade vi efter typ två timmars snack. Mysig kväll med dig sötnos.

Och på söndag hande inte så mycket pluggade, städade mitt och hängde med några kompisar i stan. Hoppas eran helg också har varit lika kul som min?
Pussss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! tack så mycket, ser att du är en street människa :) något gemensamt :)

2008-09-09 @ 19:28:00
Postat av: MICHELLE

ÄLSKLING !!

2008-09-10 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0